Garantie
Er zijn artikelen van mijn bestelling met beschadiging geleverd. Wat nu?
Vervelend om te horen dat uw bestelling met schade is geleverd, waarvoor onze excuses. We willen u vragen een foto te maken van het artikel waarop de schade duidelijk zichtbaar is en deze te mailen naar klantenservice@beerstate.nl. We komen dan binnen 2 werkdagen bij u terug om samen tot een goede oplossing te komen. Voor meer informatie verwijzen we u graag naar de leveringsvoorwaarden, punt 1.6.2.
Er is een verkeerd artikel geleverd.
Vervelend om te horen dat er iets mis is met uw bestelling, waarvoor onze excuses. We willen u vragen een foto te maken van het artikel en de verpakking wat u heeft ontvangen te mailen naar klantenservice@beerstate.nl. We zullen dan binnen 2 werkdagen contact met u opnemen om het probleem voor u te verhelpen.
Is uw vraag niet beantwoord?
Als wij uw vraag nog niet hebben beantwoord, kunt u hieronder een bericht achterlaten en dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.